HEkberg

Nytt år nya tag

Kategori: Allmänt

Nu är "jullovet" slut och Kim har börjat jobba igen. Tur att man har en del att fixa med denna veckan så de inte känns lika ensamt.
Så tillbaka till verkligheten. Söka jobb varje dag, gå lite till skolan för att lyssna om skuldssanering och ekobrot. Som tur är så har med hjälp av snälla släktingar som gett mig julpengar och en underbar sambo som alltid står bakom mig i det jag vill göra, råd att köpa mig ett terminskort på Älvhögsborg.
Så i vår blir de hårdträning så mycket jag orkar och hinner beroende på hur de går med jobbsökandet. Går de som jag hoppas på så kommer jag inte hinna träna så mycket för jag måste jobba om dagarna:D Så vi får väl se hur de blir till sommaren fit och arbetslös eller mer vanligt tränad och jobb. Hoppas på de senaste men men.
 
Sen kanske jag är lite efter jag vet men verkligen älskar Bruno Mars låt Locked out of heaven. Den gör en glad på något sätt..
Ne nu blir de disken så jag kan börja göra ordning mig för att dra till HV en sväng.
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: