HEkberg

Full rulle

Kategori: Allmänt

Idag har det vart full rulle enda sedan jag gick upp. Upp o söka jobb och käcka frulle o se på Californication. Sen iväg och stor handla på Maxi, fixa med de hemma för att sedan ge sig iväg på en solskenspromenad runt Spikön med Apoteket och Kicks på vägen hem. Snacka med mamma i telefonen också. När jag kom hem gjorde jag en lätt lunch o kolla på lite tv på datorn under tiden. Sen har jag dammsugit och städat köket och nu blir de in i duschen innan de är dax att påbörja middagen. Tacosoppa och så självfallet våfflor står på menyn idag. Kims föräldrar kommer över på lite middag.

Vill även tipsa om en mascara jag börjat använda nu för jag var så torr i ögonen så fort jag sminka mig.
Jag var rätt att den skulle va bättre för ögonen men tråkig som smink liksom men den är jätte bra och ger verkligen volym så kommer köra endast på den i framtiden. Smart tips till de som sminkar sig dagligen o inte vill ständigt torra ögon..




Ne nu blir de duschen och tvätta bort en ansiktsmask jag nyss la. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: