HEkberg

Mysdag

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft en mysdag med Eva. Först var jag på apoteket och skulle hämta ut ett recept där mötte jag även upp Eva som hade vart hos optikern. Sen gick vi hem till mig för att lämna lite saker och byta om för att bege oss på en promenad till Willys för att handla lite påskgodis och sånt annat gått att ha till påsken. När vi kom hem från affären grädda vi lite våfflor och satt på en kanna kaffe som vi smaska på medan vi snacka massor om allt och inget.
Sen gick jag en sväng förbi stan för att testa en klänning som jag sett i ett skyltfönster men den va inte riktigt rätt modell för mig så blev inget av de inte. Nu sitter jag mest och slöar. Kolla lite på TV nyss men nu är de inge mer kul att se på.
Eftersom jag fick upp så pass tidigt idag känns dagen så lång och jag har verkligen inget att göra. Inga spännande nya jobb har de kommit att söka häller:( så de jag sökte i morse får vara dagens kvot.
Nu funderar jag på att gå ut och njuta av den sista solen eller nåt, nåt måste jag göra iaf, får fan myror i brallan;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: