HEkberg

Dagens lunch

Kategori: Allmänt

Dagens lunch vart lite av ett test, jag gjorde typ fläskpankaka/raggisar fast med 1 dl kvarg, lite salt, 2 ägg, en skvätt mjölk och lite mindre än en matsked fiberhusk. Till de stekte jag bacon och så lingon på så klart. vilket inte är lika nyttigt kanske men kan inte äta detta utan lingon känner jag. Min vart rätt tjock så fick steka den rätt länge på låg värme. Är verkligen inte sugen på nått vanligt att äta idag så testa nåt nytt.
Snöar för övrigt som satan här 8uutanför så någon promenad blir de då inte. Får gå förbi Ica och handla lite mjölk efter träningen sen när jag ändå är ute.

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Den stora frågan är ju om det blev goooott? :)

    Svar: Supergott:D Tyckte de va godare än pannkakorna.
    Hanna Ekberg

    2013-01-10 | 15:10:23

Kommentera inlägget här: