HEkberg

Depp o sol

Kategori: Allmänt

Känner mig lite depp, denna dag började med att man såg att man va bort prioriterad och bort vald. Känner mig otroligt ensam o ogillad nu så allt känns bara pissigt. Önska att man hade ett jobb nu så man kunde gå till de och hade annat att tänka på hela dagarna. Tjäna pengar och flytta ifrån denna hålan. Önska att Kim ville frytta med mig hem igen så jag kunde bo nära min familj.
Va på kåren igår och ser att en annons för de jobbet jag va på intervju för sitter uppe på anslagstavlan, jaja då fick man inte de jobbet häller men man tycker ju de kunde ringt när de vet att man inte gått vidare i processen så den som vart på intervju slipper sitta och undra..
jaja de är sol iaf så de känns ju som att dagen kan  bli lite bättre då och bara 4 dagar kvar till Mustasch på Liseberg:D Man får leva på de små grejerna!
Ne nu blir de jobbsök sen frulle

Kommentarer


Kommentera inlägget här: