HEkberg

Okej väder

Kategori: Allmänt

Idag är de okej väder ser inget regn på G så tänkte ge mig ut på en promenad runt slussarna..
Sen ska jag träffa Nilsson en sväng:D Ska bli trevligt va ett tag sen han va här..
Kim har nån typ uppropsliknande dag på jobbet idag så han är i gbg hela dagen både idag och imorn så får sysselsätta mig själv igen.. Går rätt bra faktiskt än så länge:)
Läst ut alla Hunger games böcker nu.. Bra va de:D Vill att nästa film ska komma snart..
Nu har jag börjat läsa Stephanie Meyers bok The host, fick dock ta den på svenska för jag lånade den på bibban o den engelska fanns bara som ljudbok..
Ne gå ut snart då så man kan kolla om de dykt upp några bra nya jobb att söka lite senare för nu låg de inte alls mycket ute som jag ej sökt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: