HEkberg

Stockholm

Kategori: Allmänt

Hade en helt underbar dag med Mikaela igår i stockholm.. Först gick vi på stan och jag hittade ett par supersnygga skor på rean som jag ska ha på mig på Emelies och Sanjins bröllop.. Sen åt vi lunch på en italiens restaurang som hete vampino.. Verkligen super gott och fräsht:D Efter de åkte vi hem till henne och eriks nya lägenhet och sat ute i solen på balkongen med en kopp kaffe och ett glas Rosé.. Till middag bakade vi en hemmagjord pizza och sedan spelade vi lite yatzy.. Så när Erik hade kommit hem titttade vi på American pie reunion och bara slappa i soffan:D
En bra och mysig dag med vänner som bor långt bort som man inte träffar så ofta.
Imorse så skulle Lina åka på spåkresa så mamma o Mogge skulle lämna henne på Arlanda så på vägen hem plocka de upp mig hos Mikaela och Erik men innan de hanns de med lite montering av en snygg tavla de köpt och god frulle:D
När vi va hemma i Norkan igen svängde vi förbi Gudrun (min plast farmor) en sväng för fika.. Sen va de hem o äta o byta om innan de va dax för födelasedagskalas ute i Lindö då min kusin fyllt 15.. Så man gick träffa pappas sida av släkten lite, vilket man inte gör så ofta så de var mycket trevligt..

Imorn ska vi träffa mammas kompis Birgitta en sväng och sedan ska vi till Söderköping och åta en massa glass på Smultronstället:D Trevlig dag imorn med känner jag på mig..

Dock är dagens fråga: varför går aldrig livet som man vill för??? men de är nog bara jag!

Nu blir de sängen vilket ska bli väldigt gött:) natti natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: