HEkberg

Städa

Kategori: Allmänt

Fredag vilket betyder städdag och tvättdag här hemma.. Har ändå tvätten att ta hand om idag så passar på att fixa, städa och så här hemma idag..
Sen blir de lite träning på kinect, murkross FTW hihi..
Fortfarande inte bestämt mig vad jag ska ha på mig imorn:( Får ta lite hjälp av Alex om hon kommer hit på kaffe sen.
När det är färdig städat tänkte jag färga håret, har värsta utväxten nu så de är på tiden.

Igår va ju Emelie här, mycket trevligt med besök. Vi åt lite tigerkaka och drack kaffe. Resten av kvällen såg vi på Boardwalk empire

Otroligt välgjord, spännande och baserad på många verkliga skurkar från 20 talet vilket gör den ännu grymmare sen är ju Steve Buecemi med vilket gör den grym:D

Ne nu ska jag städa badrummet lite. Nödvändigt men tråkigt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: