HEkberg

Jaja

Kategori: Allmänt

Nån hjälp lär de väl inte bli för de är bara forza som gäller.. Får se om Johanna ville läsa igenom de personliga brevet imorn, de verka som hon ville hjälpa mig kolla igenom iaf:D
Längtar till lördag, komma iväg en sväng hemifrån träffa lite folk..
Vill gå ut och gå nu för jag orkar inte va hemma men är för mätt för att gå, gjorde as god tacopaj till middag..
Det är vid sådanna tillfällen man önska att man bode på lantmanna och året var 2008 igen då man bara kunde gå in till Patti upp till tina, gå till andra sidan koridoren för att se vad Olle och Ernst gjorde eller till Gnab och Tommy och bara se TV.. jaaj så är väl livet. Får helt enkelt skaffa mig en egen tv så jag kan sysselsätta mig med nåt

Imorn blir de fix inför jobbsök och så fika med Iseteg mycket trevligt iaf så de ser vi fram emot

Nu ska jag sätta mig i sängen och läsa men ipoden i öronen så jag får bort de där jävla brumande billjudet ur öronen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: