HEkberg

Internet

Kategori: Allmänt

Nu har vi äntligen internet igen och till Alex stora förtjusning kommer här ett inlägg.
Idag har jag suttit och sålt biljetter till sittningen som ska va på kåren på lördag.. Sen åkte jag och Alex en sväng till Willys för att handla lite, framför allt hårfärg:D Måste färga nu kan jag säga..
I veckan har jag fixat med arbetsförmedlingen, skivit in mig och vart på möte för att bekräfta mina meriter och få en lämnlig handledare så nu börjar jobbsöket på riktigt.. har även lagt in mig på Studentconsulting får hoppas att de dyker upp några spännande tjänster där som inte innebär jobb som knacka dörr försäljare;) Nyss satt jag och försökte knåpa på ett personligt brev till en tjäsnt som jag ska söka. Fastna lite och behöver feedback så ska vänta tills Kim kommer hem så kan han läsa och så länge tänkt jag gå en promenad och hoppas på att något geniallt kommer till mig under tiden..
Puss

Kommentarer

  • alex säger:

    yej! Äntligen! :)

    2012-01-11 | 21:15:32
  • Smsa Låna säger:

    Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

    2012-01-12 | 22:44:34
    Bloggadress: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här: