HEkberg

Hemma

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma igen. Väldigt blandade känslor, har de flesta jag bryr mig om är på den sidan av landet nu så Trollhättan är inte så lockande. Jätte skönt att komma hem till min underbara Kim igen iaf känner mig inte helt hundra när han inte är nära så därför åker jag till denna ångeststad ändå. Har vart här sedan 4 i eftermiddag och ångesten bara kryper på mig..Hoppas på jobb så jag kan flytta från denna pest hålan snart..
Jag vet inte vad jag ska, göra en stad som förr var fylld av lycka och glada vänner har förvandlats till nästintill motsatsen med blotta minnet av de vänner man här en gång hade.. Får vara lycklig över de få fina vänner som fortfarande finns kvar och när jag kommer från denna skithåla så kommer jag att komma hitt och hälsa på de jag bryr mig om för jag är inte en svikare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: