HEkberg

Pigg och gla kexchoklad

Kategori: Allmänt

Idag var det städning och tvättning som stått på shemat.. Som vanligt på fredagar:D
Nu har jag iaf inte ont i halsen längre så jag är nöjd.
Fikade på Mejeriet med Kajsa och Tina med, mycket trevligt måste jag säga.
Snart kommer Alexandra och Jonas hit så blir de lite lasange och mys innan vi ska på bio för att se denna spännande film

Jätte pepp:D
Igår va de pubrundan, de va skit skoj precis som alla andra år.. Förutom svängen på Lipz då den kunde man skippat..
Peppa inför imorn, för då är de stora slussfesten (stora nolle) ska bli så kul:D och jag ska ha min fina klänning på mig!
Efter denna helg är de endast plugg och träning som gäller så jag med gott samvetet kan åka till Bonna i okt, vill ju verkligen inte missa bonna..
Ne ska nog läsa lite om varumärken nu en sväng innan jag ska börja med lasangen, en sväng till tvättstugan blir de nog med för tror att de behövs slängas in mer tvätt i tumlaren nu.

Har kommit in på distanskursen på mälardalens högskola med så hoppas verkligen att de skickar mail i början på nästa vecka så jag kan registrera mig på kurserna och hoppa av uppsatsen. Då blir de att jag läser 2 kurser på avancerad nivå på GU och två distans kurser på MDH.. Det är jag iaf grymt pepp på, alla kurser verkar jätte intressanta och då blir de enklare att klara dem med.. Till skillnad från uppsatsen, den är jag så sjukt opepp på och då kommer de ju gå på röven med. plus att vi på uppsatskursen på GU måste va två som skriver och de är synd om den som måste skriva med mig när jag inte är motiverad att skriva en till uppsats.
Ska plugga kul kurser, utvcka mig själv och skaffa ett roligt jobb istället. De är jag pepp på:D

Puss och ha en trevligt helg alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: