HEkberg

Slapplördag

Kategori: Allmänt

Idag har vart en mysdag. i Förrmiddags var jag ute med födelsedagsbarnetet Jonas och hans underbara sambo Alex på en promenad till hundbadet med hennes mammas hundar. Sen var de hem och göra ordning sig för en tur till överby med Karlsson och Nicole. Kollade på lampa lite bla och fikade as goda räkbagueter, vart dock ingen lampa en får hoppas på att vi hittar en snart för de är rätt mörkt här hemma på vissa ställen..

Igår va jag en sväng i gbg och möte upp älsklingen för en tur på stan sen åkte vi till trollhättan och gick till en restaurang här i stan som heter New Place och åt grekisk mix talrik gud vad gott det var:D MUMS:D
Sen gick jag hem och sat mig vid datorn och kom på att de nu gått tre veckor sen jag skrev tenta så resultatet hade kommit och de hade det gjort och jag är godkänd i kursen building inovative brands:D Lycka så jävla skönt, verkligen en kurs som jag känner att jag verkligen vill ha på mitt CV inför framtida jobbsök och arbetande:D
Sen mös vi i soffan hela kvällen med lite godis och Lego pirates...Mys de me.

Nu blir de lego pirates igen lite innan jag ska förbereda en utsökt middag i form av pizzagratäng!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: