HEkberg

Motgångar

Kategori: Allmänt

Idag har verkligen vart en sådan dag där allt gick åt helvete.. Börja med att inte internet funka på datorn sen gick allt bara utför. Så var jag bara på almänt dåligt humör och allt gick emot mig.. Så vart inget pluggat idag då jag det inte alls hade gått bra pga mitt humör så passade på att storstäda och gå bort med skräp till återvinningen så lite nytta gjorde jag idag iaf så får jag sätta igång med plugget imorn ist..
Va på lunch kettlebell med gött va de men kommer ha sådan träningsverk imorn:( men till gymmet ska jag ändå, får blir träning i gym och på crosstrainern imorn då jag nog inte orkar med så mycke styrka.. Måste bli träning alla dagar denna veckan och promenad på lör så jag kommer i min fina klänning på damsupén lördag kväll..
Var och storhandlade idag med gud va me grejer de vart men de behövdes kan jag säga:D
Ne nu ska jag borsta tandebissarna som min älskade mor hade sagt:)

Har föresten fått godkänt i hela building inovativ brands kursen nu med så de va ju bra med dagen iaf:D Dock har jag ju inte avslutat kurspaketet magisterkurs :( men hoppas de man söker jobb hos mer bryr sig om att man har en kurs i varumärkesbyggande än att man inte klarat hela kurspaketet! Hoppas Hoppas! vill ju inte att de ska avgöra om jag får nåt jobb eller inte.. behöver ju för sig inte visa intyg om de inte frågar så kan bara skriva i CVt att jag gått kurs i varumärkesbyggande och hoppas de räcker:D

Natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: