HEkberg

Kenisis

Kategori: Allmänt

Idag var jag med Alex och Anna på Älvhögsborg och körde lite kenisis, det var bra träning lite kort bara endast en halvtimme men då får man köpa lite löppband eller crosstrainer innan så blir de bra träning:D Faktiskt tränat mån-ons denna veckan, stolt över mig själv och imorn blir de träning även då för då blir de lite löppning med Alex. Fre får vi se vad de blir men antingen långpromenad runt kanalen eller en sväng på crosstrainern på Älvhögsborg.. Måste passa på o träna denna veckan för nästa vecka blir de bra måndag och onsdag då jag har skola på tisdag som följs av olika fikor och träffar med vänner i gbg och sen så ska jag, Johan och Patrik på chalmersspexet på kvällen.. Torsdag är de skola till 13 sen blir de typ direkt till Thn för att jobba på kåren och fredag är de GBG hela dagen med olika föreläsningar..

Idag har jag även lämnat in min ansökan om examen:D Så nu är de bara att vänta på handläggningen för att se vad som sker med min examen, spännande som tusan.. Hoppas de går fort.

Ne nu åter till inlämningsuppgiften.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: