HEkberg

Äntligen klar

Kategori: Allmänt

Nu är iaf inlämning 2 i Eventmarknadsföring så gott som fördig ska bara korr läsa den och se så jag inte glömt något..Men det hinns inte nu, nu ska jag göra ordning mig och åka in till stan för att träffa Lisa och gå på stan en sväng. I morn eller ikväll får de bli att sätta fart med den andra inlämningsuppgiften i relationsmarknadsföring med.. Skyna skynda känner jag, den borde va inne i morn men blir nig klar till efter helgen så de är nog lungt ändå.. Bättre att den blir ordentligt gjort än att göra en snabbt halvdant arbete.. Så plugg hela dagen imorn som gäller så ska jag umgås med mamma lite också och så kommer mammas kompis Birgitta hit så de blir nog en promenad med så man får komma ut lite.. Gött:D

Nu är iaf biljetter bokade till årets film:D Breaking dawn part 1:D Pepp som fan!

Nu duscha! Have a nice one!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: