HEkberg

Norrköping

Kategori: Allmänt

Hej nu är jag hemma i Norrköping igen för att arbeta min 8:e sommar på McDonalds Klinga. Tänkte ha denna blogg för att skriva av mig lite och om någon mot alla förmodan skulle vilja följa min sommar.
Just nu sitter jag i Strömsfors och skriver lite på kompleteringar till uppsatsen sen bär det in till stan för att hämta bilen som ska ta mig till jobbet i kväll.
Sista helgen i Trollhättan var jätte mysig, jag och Kim var och åt på grekisk resturang för att värma upp lite inför vår rhodos resa i juli och för att fira vår tre års dag som är imorn. Sen senare på kvällen var vi hos Mikaela och Erik och såg film. Söndagen bestod av fika med Alexandra och ännu mer film mys hemma.
Igår släppa jag min enorma resväska från Trollis till Norrköping vilket var slitsamt men skönt ändå för jag har tröttnat lite på trollhättan nu de senaste händer ju typ inget kul nu för tiden. Så nu ska jag ta vara på sommaren här hemma med mycket skoj och jobb:D
Men nu hoppas jag på lite sol för jag får ju aldrig sola:( Nu idag spelar de kanske inte så stor roll men imorn får de gärna va fint för då ska jag på Jossan och Filippas skolavsluttning.

Nu tagga för jobba med mer plugg!

Puss

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Hurra! JAG vill följa din sommar! :)

    2011-06-14 | 13:10:55
    Bloggadress: http://emeliecharlottaaa.blogg.se/
  • Emma (liten blond sak) säger:

    Ja vad kul!!! :) kommer du till trollis nånting alls i sommar? kramisar

    2011-06-14 | 13:34:49

Kommentera inlägget här: