HEkberg

Färdig!

Kategori: Allmänt

Nu har handledaren snackat med examinatorn med så nu är vi helt klara:D Fan va skönt de känns...
Nu är de framtiden som gäller, var den nu bär mig.. Snart har jag iaf en kandidat examen:D
Lite stålt är jag allt fast jag är värdelös och tog lång tid på mig.. Gav iaf inte upp och de är viktigt tycker jag.
nu ska poängen bara raporteras in så allt finns där:D

Idag har jag jobbar ett kort pass sen så åkte jag till mamma och åt för att sedan ta en tripp till Ikea och ikano huset i Linköping. Köpte bara ett nagellack och en stolsdyna så vart inte så mycket handlat men det va mysigt iaf.. Nu på kvällen har jag och mamma spelat kort och gjort rabarberkräm till kvällsmat och medan den svalna va vi ute på en promenad i solen..
Nu ska jag slöa lite innan sängen så blir de jobb imorn igen..

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: