HEkberg

Stan och Ikea

Kategori: Allmänt

Skönt men den första lediga dagen på en vecka, men tror en dag räcker att va ledig nu. Finns inte så mycket att göra när alla jobbar eller är borta..
Idag va jag på stan en sväng med Lisa, köpte ett läppstift och en kofta.. vill lägga upp bilder men de gick tyvärr inte. Sen var jag hos Sara hon började lite lätt med min långklänning men vi han inte så långt för sen åkte vi till ikea.. Där handlade vi en del till hennes lägenhet och gick omkring och lalade:) mysigt att träffa Sara lite mer när hon vart borta så länge..
Nu är jag hos pappa för att kolla till deras hus lite, men nu är de ju inte jätte långt till de kommer hem men tänke isf vattns blommorna och så.

Saknar Kim och några få till i Trollhättan massa men är faktiskt nästan inte änns lite sugen på att åka dit.. men får ju träffa Kim och så är ju Tina där under fallens dagar så det är värt det.. Längtar däremot massa massa till vi ska åka till Rhodos, min älskling och jag:D

Ne nu blir de tv en stund innan jag ska sova..

Kram

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: