HEkberg

Fallens dagar

Kategori: Allmänt

Nu är fallens dagar slut för i år då.. Va riktigt kul att träffa alla igen:D Myspys.. tur med vädret hade vi iaf igår för idag regnar de igen och igår kunde man ha klänning:D En riktig sommar dag fick vi iaf på en dag av fallens..
I fredagas va vi först en sväng hos Emelie sen så vart de Butlers öltält där vi lyssnade på live band och träffade massa trevligt folk.. Igår va vi först på kåren då sexmästeriet hade sitt årliga konstituerande möte sen vart de pizza på Hollywood och där såg vi Veronica Maggio för hon bodde på hotellet bevid pizzerian:D Hahaha Tina och B1 som gillar henne såå mycket fick inte se henne men jag såg henne.. Mohahahah:P
Sen gick jag hem och gjorde ordning mig sen vart de balkonghäng hos Alex och Jonas, mycket trevligt... Sen skulle alla iväg och kolla på sug Maggio och då gick vi ett gäng hem till Emelie och snacka en sväng innan de blev öltält med live band igen.. Efter tältete stängde så skulle vi äta men de va så jävla lång kö överallt så de vart kebabtalrik som jag och Kim delade på från nån jävla vagn, urk va de va äckligt pommen va ju inte änns klar.. Grymt ovärt men man, den åt vi iaf hos Tina sen vart de sängen för oss..

Idag regnar de massa och man har inte lust med nåt, blir väl iaf en sväng till Tina och hjälpa henne städa för nu ska hon flytta alla grejer från tornet:( Får åka till Tranås och hälsa på henne..
Ne vi får väl se va som händer mer idag nu ska jag sätta mig framför tv:n eller nåt för nu har jag tröttnat på datorn..

tack alla som va med för ännu ett lyckat fallens dagar och extra tack till min älskade Kim som varit asssa söt hela helgen:D
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: