HEkberg

Avsnitt 2

Kategori: Allmänt

Min kväll består av att se avsnitt 2 av 4:e true blood säsongen. Fan va bra det är synd bara att jag nu får vänta 9 dagar till nästa avsnitt ist för 7, men men de räddade min fredag kväll iaf. för överigt känns de inte alls som fredag men men spelar ju ingen direkt roll va de är för dag.. jobbar imorn med, 6 dagen på rad:D Men vill jobba mer! har inge att göra när jag inte jobbar liksom, mamma och dom åker imorn och pappa och dom har redan åkt till egypten..
Idag kom Sara hem iaf, va jätte mysigt att få träffa henne.. Höra om hennes resa och se massa finna bilder på alla dessa platser hon besökt..

Kom då på att jag vill åka till Rom så kom gärna med tips på hur man kan sa sig dit smidigast och så:)
Vad ska man göra imorn efter jobbet då? detta eviga planerande och inget kul finns det att hitta på häller.. Igår va jag med Lisa och åt fläskpannkaka och va en sväng på trädgårn, det va iaf kul:D

POK

Kommentarer


Kommentera inlägget här: