HEkberg

As kul på Klinga

Kategori: Allmänt

igår va verkligen en as bra dag på jobbet.. första 2-3 timmarna va jag bara framme i kasssan och fyllde upp, gjorde dricka och höll det rent.. Sen skulle Lisa och Angeli på rast så då skulle jag "köra skift"/ va ansvarig, då fick vi en buss som vi som vi jobba bort snäbbt och lätt:D Resten av arbetspasset fick jag va i DT (drive in) 2:an och springa, lära mig få upp farten lite där:D Emma L och Benny bara öste påsar på mig:D
Lindas lilla bäbis va och hälsade på med, gud va liten hon va, Sally:D Tänker bara på Sally Santeson:D Hon kunde till och med ligga i sin bilstol och sova i allt pipande på jobbet. De märks att den bäbisen vart där i typ 9 mån.
KUL KUL:D
Idag är jag ledig efter att ha jobbat 7 dagar i rad, skönt men vill jobba imorn igen (då ska jag egentligen me va ledig) så hoppas de ringer från jobbet imorn..
Så dagen kommer spenderas i Norrköping där jag först ska träffa Lisa och sen åka till Sara en sväng. Jag har en plan! De är att vi ska göra taco är så sugen på taco..

Ne nu måste jag äta frulle hungrar start igäll..

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: