HEkberg

Vanliga gamla fredag

Kategori: Allmänt

Idag är de vanliga gamla fredagssysslor som står på schemat.. Tvätten är nere i tvättstugan och golvet är dammsugt (el va man säger). Nu håller jag på och pluggar lite men snart blir de överby en sväng för att förhoppinings hitta de sista julklapparna och träffa Kims syster en sväng.
Igår var jag ju i GBG och tittade lite julklappar. Sen va vi även på Josefssons och köpte te skepar så Kim äntligten kan få tolv av alla bistick i den där serien han samlar på.. 

imorn blir de GBG igen. får passa på nu när jag fortfarande har busskort, imorn ska vi på stan en sväng och sen på Jul på Liseberg. Mysigt:D
Så kvällen  blir lugn med kanske någon film och så blir de lite lazange:D Mums! ne nu superplugg innan jag ska göra ordning mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: