HEkberg

Saknar dig Dr Gregory House;D

Kategori: Allmänt

Såg house reklamen på tv nyss, de va det avsnittet med alla drömmar, gud va jag längtar till nästa sesong börjar i Usa med:D 7 okt måste va snart hihi!

Här kommer gårdagens inköp:D

Love! Kommer bo i dessa i höst typ med ett par strumpbyxor under:D
Köpte två mysiga tröjor med som blir bra i höst och vinter mörkret

denna bild vart inte så bra men tröjan är iaf klarröd och inte rosa;) Myspys..
Nu ska jag ut i trädgården med mamma ska plocka lite plommon som ska få åka med till Thn, äntligen får jag äta av våra plommon. Brukar alltid åka så pass tidigt så jag inte hinner äta några men i år så..Sen blir de nog en långpromenad och ska rummet snyggas till och väskan packas om innan jag åker imorn..

Ha en härlig tisdag i solen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: