HEkberg

Morn och välkomna till en ny vecka

Kategori: Allmänt

I lördags var jag ute med Lisa och Maria, väldigt trevligt.. Jobbde även min sista dag på klinga sommaren 2011:( Kommer sakna alla på jobbet och hur kul man kan ha ihop med dom..
Ifredags var jag först hemma i Norsholm med mamma och spelade lite spel och läste, spöregna hela dagen så vart att sitta inne.. Sen på kvällen åkte jag in till Sara, vi sncka massa skit och åt pizza framför Pirates 4:D sen såg vi En film där Orlando Bloom skulle va rockstjärna, väldigt seg film men värd att se endå:D
Idag blir de en uppbokad dag som snart kommer påbörjas med lite frulle, sen blir de nog en promenad innan jag gör ordning mig för stan.. Ska ev först träffa Anna, sen ska jag och lisa till Arbetsmuseet och efter de ska jag träffa Linda en sväng:D
Kul att träffa alla nu innan jag åker hem till tråkigta trollhättan igen, saknar dock Kim mest och några få fina själar i Trollis massa men saknar inte själva trollhättan ett piss..
Ne äta blir de!
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: