HEkberg

Hej då mina älsklingar:(

Kategori: Allmänt

Igår va de The arks SISTA konsert i gbg på Liseberg.. Helt underbart va det:D
Lätt bästa va The Apocalypse Is Over och klart roligast va att efter att Ola sagt "nej vi ska inte spela Panta mera" så körde de några verser från den:D HAHA!




innan denna super konsert åkte jag, Patik och Ida massa karuseller:D Kul att äntligen få åka en sväng till Liseberg..
Sen så kom Maria efter jobbet med, roligt att träffa henne igen.. Kul att hon med bor i närheten av Gbg nu så vi kan ses.. När maria kommit var de dax för Atmosfear, gud vad jag va rädd när vi stod i kön.. Men den va bara rolig, vilken lättnadskänsla där upp när de släpper och man bara "haha varför var jag så rädd för detta":D


Internet är cp hemma så lägger upp detta inlägg med mob som modem:D Bra grej!
Nu ska jag ner i tvättstugan för idag är de tvätt, städning, handla och fixa hemma som gäller..
Hoppas på en promenad med måste ut en sväng idag känner jag.

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: